• تهران،میدان انقلاب، رو به روی سینما بهمن، ابتدای منیری جاوید، ساختمان بهمن، طبقه 6، واحد 601
  • تلفن تماس :  021-66410432
  • tavanagostar@outlook.com
  • شنبه - چهارشنبه   9 صبح - 3 عصر

مراقبت در منزل چیست؟

مراقبت در منزل چیست؟

مراقبت در منزل شامل هر گونه خدمات پشتیبانی حرفه ای است که به فرد اجازه می دهد تا در خانه خود با خیال راحت زندگی کند. خدمات مراقبت در منزل می تواند به فردی که در حال پیری است و به کمک نیاز دارد کمک کند تا مستقل زندگی کند. مشکلات مزمن سلامت را مدیریت می کند. در حال بهبودی پس از یک شکست پزشکی است. یا نیازهای ویژه یا معلولیت دارد. مراقبین حرفه ای مانند پرستاران، دستیاران و درمانگران بسته به نیاز فرد، مراقبت های کوتاه مدت یا بلندمدت را در خانه ارائه می دهند.

مراقبتی که نیاز دارید در مکانی که احساس آرامش می کنید

مراقبت در منزل می تواند کلید دستیابی به بالاترین کیفیت زندگی ممکن باشد. این می تواند ایمنی، امنیت و افزایش استقلال را فعال کند. می تواند مدیریت یک وضعیت پزشکی مداوم را تسهیل کند. می تواند به جلوگیری از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان کمک کند. می تواند به بهبودی پس از یک بیماری، آسیب یا اقامت در بیمارستان کمک کند – همه اینها از طریق مراقبت های انجام شده در آسایش و آشنایی با خانه. مراقبت در منزل می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • در انجام فعالیت های روزانه مانند لباس پوشیدن و حمام کردن کمک کردن
  • همراهی – مصاحبت
  • خدمات درمانی و توانبخشی
  • مراقبت‌های پرستاری کوتاه‌مدت یا طولانی‌مدت برای یک بیماری، بیماری یا ناتوانی – از جمله مراقبت از تراکئوستومی و از ونتیلاتور

انواع مراقبت در منزل

همه ارائه دهندگان مراقبت در منزل انواع مختلف خدمات مراقبت در منزل را ارائه نمی دهند. این راهنمای کوتاه مروری بر انواع مختلف مراقبت در منزل ارائه می دهد. مراقبت بر اساس نیازهای فردی شما سفارشی می شود و ممکن است شامل خدماتی از یک یا چند نوع توصیف شده باشد. تماس با پشتیبانی ما برای بحث در مورد نیازهای شما می تواند به تعیین بهترین مراقبت برای شما کمک کند.

در حالی که انواع مختلف مراقبت در منزل ممکن است نیازهای متفاوتی را برآورده کند، اما آنها یک هدف مشترک دارند: ایجاد زندگی شادتر و مستقل‌تر برای افرادی که مراقبت می‌شوند، و ایجاد حمایت و آرامش خاطر برای خانواده‌هایشان.

مراقبت های درمانی و پزشکی

خدمات تخصصی پرستاری

خدمات کمک بهیاری و همدم

➞ مراقبت کوتاه مدت تحت هدایت پزشک که برای کمک به بیمار در پیشگیری یا بهبودی از بیماری، آسیب یا اقامت در بیمارستان طراحی شده است.

➞ مراقبت پرستاری ساعتی و طولانی مدت در منزل برای بزرگسالان مبتلا به بیماری مزمن، آسیب یا ناتوانی

کمک به فعالیت های روزمره مانند حمام کردن و لباس پوشیدن، تهیه غذا، و کارهای خانگی برای ایجاد استقلال و ایمنی

ــــــــــــــــــــــــــــ‌ که به صورت ...ــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــ‌ که به صورت ...ــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــ‌ که به صورت ...ــــــــــــــــــــــــــ

خدمات مراقبت های درمانی در منزل، مراقبت های ماهرانه متناوب، یا خدمات پرستار مراجعه کننده با گواهی مدیکر

پرستاری ماهر در منزل، مراقبت پرستاری طولانی مدت، مراقبت فاجعه بار، مراقبت از تراکئوستومی، مراقبت از دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور)، مراقبت پرستاری، پرستاری شیفت، پرستاری ساعتی یا پرستاری بزرگسالان

مراقبت های غیرپزشکی، خدمات کمک بهداشتی در منزل، مراقبت از سالمندان، مراقبت از خانه دار، مراقبت های کمکی یا مراقبت همراه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نمونه هایی از خدمات مراقبتی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدمات مراقبت های درمانی در منزل مثل موارد ذیل می باشد:

خدمات تخصصی پرستاری مثل موارد ذیل می باشد:

خدمات مراقبت شخصی و همراهی مثل موارد ذیل می باشد:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مراقبت چگونه ارائه می شود؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراقبت های درمانی در منزل باید توسط پزشک تجویز شود. مراقبت از طریق بازدید توسط پزشکان متخصص با هماهنگی با مرکز انجام می شود که به مدت کوتاهی طول می کشد و به صورت کوتاه مدت تا رسیدن به اهداف فردی انجام می شود.

مراقبت های پرستاری وظیفه خصوصی باید توسط پزشک تجویز شود. مراقبت در درجه اول به صورت شیفتی تا 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می شود.

مراقبت شخصی و همراهی نیازی به تجویز پزشک ندارد. مراقبت به طور مداوم بر اساس برنامه‌ای که نیازهای بیمار را برآورده می‌کند، حداکثر تا 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته.

Translate »